Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ninjin | użytkownik

imię i nazwiskoPata adresToruń / Wrocław zarejestrowany15.09.2006 @20:35:57 ostatnio na stronie01.10.2010 @11:01:52



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty1 komentarze832 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~EXARKUUN    23.05.2008 @10:08:33
thx
_______
KTO SIĘ ZBLIŻA, TEGO NIE ODPYCHAJCIE, A KTO ODCHODZI TEGO NIE ZATRZYMUJCIE. KTO WRACA, TEGO PRZYJMUJCIE TAK, JAKBY SIE NIGDY NIE ODDALAŁ
~fjolet    23.05.2008 @00:36:07
halo ńińdżia :B
_______
i'm a cat
~Snuukraina    22.05.2008 @21:13:48
thx . ( :
_______
ajm a frik łomen, in a frik szoł
~robeRt91    22.05.2008 @17:01:16
dziękuje
-Tiuu    20.05.2008 @14:09:50
dziękuję ślicznie*
~EDWARDSDOTTIR    20.05.2008 @08:40:42
dzieki
~Kfiatushek    20.05.2008 @08:22:31
dziekuje
_______
-jax333    19.05.2008 @14:29:55
oO nie za ma co ;P
ależ będę zaszczycony ;P
anum ładna 'dziewoja' bardzo ^^
-jax333    19.05.2008 @14:01:34
a dlaczegooO ;P ;P;P;P
ybyby zdjęcia ..ładne masz bardzo bardzo bardzo
mówiąc krótko.. galerYja TAKA!
oO taka!


ps ;P;P;P;P
^^
-jax333    19.05.2008 @13:55:27
;PP
~169KoT    19.05.2008 @13:48:53
dziekuje
_______
Zapraszam do mojej galerii
http://169kot.digart.pl/digarty/
~zelqa    19.05.2008 @08:34:42
dziekuje ;]
~magda0568    19.05.2008 @08:33:36
dziękuję
_______
zapraszam
~krzysztofes    18.05.2008 @21:15:51
dzięki za wizytę!
_______
oceniam kiedy mi się podoba
~Yourghost    18.05.2008 @17:12:02
Dziękuję
_______
Ona magią maluje moje zdjęcia...projekt ViG http://vig.digart.pl/
~Lafree    18.05.2008 @12:27:08
dzięki.
_______
Nie dziękuj tylko oceń.
~PorcelainHeart    18.05.2008 @11:38:07
dzięki

ps. fajne imię i nazwisko. hehe. ;]
_______
Paris, je t'aime!
~amkusia14    18.05.2008 @10:54:42
;** !
_______
Can't have you.
~owcunia    18.05.2008 @00:09:23
ooo, a ja bym chetnie ukradła Ciebie

dzieki za komenty
~Klimosz    17.05.2008 @22:46:56
no cześć, musisz kliknąć w kwadracik "Edytuj" pod zdjęciem i w "Dodaj do grupy:" wybrać "O.S.T.R."
~headless    17.05.2008 @21:25:11
hehe, noc o 3 w nocy nie jest zła
_______
życie jest piękne.
~headless    17.05.2008 @21:21:39
o raju..
_______
życie jest piękne.
~headless    17.05.2008 @21:12:10
starość.. kalorie..

czego jeszcze sie boisz ?
_______
życie jest piękne.
~headless    17.05.2008 @21:08:35
:D
_______
życie jest piękne.
~headless    17.05.2008 @21:06:28
nie wiem, nie napisalas
_______
życie jest piękne.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt